Kínlódás, nyűglődés és néha megoldás. Linux, multimédia vagy bármi más.

Mit adtak nekünk a pingvinek?

Mit adtak nekünk a pingvinek?

Mégis minek még egy Linux blog?

2015. május 01. - PierP.

brunocb--tux-obama.pngNekem se hiányzik. De ez nem az. A számítógépes környezetem általában linuxos, úgyhogy a mindennapos tech problémáim is jórészt e körül forognak, ezért talán Linuxból lesz a legtöbb. De ki tudja? És ha éppen egy akvárium összerakásával nyűglődök, az is belefér, még ha ez is lesz a ritkább.

Fontos leszögezni, hogy ezt a blogot saját indíttatásból, a magam szórakozására írom, jórészt dokumentálni azt, amire egy probléma boncolgatása közben rájöttem. Hogy olvassa-e bárki ezt rajtam kívül, nagyjából másodlagos. És ha valami csoda folytán egyszer az Index címlapjáról kerülnél ide, akkor tudd, hogy ezért nem fizet nekem az Index egy fillért se, nem vagyok újságíró, és nem érzem feladatomnak, hogy minden egyes apróságot sebészi precizitással fogalmazzak meg, vagy járjak utána (még ha alapból egyébként igénylem is a pontosságot)

Az elején lesz pár téma, amin már túl vagyok, de érdemesnek tartom felidézni (pl. Jessie frissítés körül pár finomság, ill. egy otthoni multimedia rendszer összerakásának szépségei), aztán mindig ami éppen adódik, hosszabb vagy rövidebb téma.

Ha találsz itt hasznos infót, annak örülök. Ha nálad balul sül el az, ami nálam működött, azért ne engem okolj! (És ugye volt mentésed?)

Ja, és tudom, a dizájn egyelőre sablonos. Ha lesz időm és kedvem, összekalapálok valami grafikát háttérnek, és majd leírom, hogy hogy csináltam. Addig a célnak ez pont megfelel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manap.blog.hu/api/trackback/id/tr897419304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása